Tuesday, August 19, 2008

စႀကာ၀ဠာနွင္႔ကြ်န္ေတာ္

လွ်ပ္စစ္မီးမရွိတဲ႔ ရြာေလးတစ္ရြာမွာ ေမြးဖြားႀကီးျပင္းခဲ႔ရတဲ႔ က်ေနာ္႔ရဲ႔ ငယ္ငယ္ကဘ၀မွာ ညတိုင္းရဲ႔ အေတာက္ပဆံုးေသာ စိတ္၀င္စားစရာ အေကာင္းဆံုးေသာ အရာေတြဟာ ေကာင္းကင္က လမင္းႀကီး နဲ႔ ႀကယ္ပြင္႔ေလးေတြပါပဲ..။ က်ေနာ္႔ေဖေဖ စုေဆာင္းခဲ႔တဲ႔ သုတပေဒသာ စာအုပ္ေတြ လူထုသိပၸံက်မ္းေတြရဲ႔ အကူအညီနဲ႔ သူတို႔ေတြ အေႀကာင္း က်ေနာ္ပိုျပီး သိခြင္႔ ရလာခဲ႔ပါတယ္..။ ပိုျပီးသိလာေလေလ ပိုျပီး စိတ္၀င္စားဖို႔ ေကာင္းလာေလေလ ပါပဲ..။ အဆံုးအစမရွိတဲ႔ စႀကာ၀ဠာ အေႀကာင္း ေလ႔လာစရာ ေတြကလည္း အဆံုးအစ ရွိနိုင္႔ပါ႔မလား..။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ စႀကာ၀ဠာနဲ႔ ပါတ္သတ္တဲ႔ အေႀကာင္းအရာဆိုရင္ က်ေနာ္ ေလာဘတႀကီး ေလ႔လာေနမိဦးမွာပါပဲ..။ က်ေနာ္ ဖတ္မိ၊ ေလ႔လာမိ၊ နားလည္မိ တာေလးေတြကို အခ်ိန္ရရင္ ရသလို သူငယ္ခ်င္းေတြအားလံုးကို ေ၀မ်ွေပးခ်င္ပါတယ္..။ ၀င္ေရာက္ဖတ္ရွုတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အားလံုးကို ေက်းဇူးအထူး တင္ရွိပါတယ္ဗ်ာ..။

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...